Hemma igen utan att rulla

Mamma, pappa och jag bestämde oss för att göra ett äventyr.
Själv var jag inte helt på de klara med hur dom tänkte för ingen tog med sig en TV, bara ett regntält, men tack o lov hittade vi en TV på första campingen så jag fick en halvtimme av kvalitetstid innan dom släpade ut mig för att "uppleva" saker.
Personligen tyckte jag de här med att cykla var riktigt, riktigt tråkigt. Jag somnade och när jag väl vaknade ville jag bara vara framme. Görtråkigt.
Men resten var hur kul som helst.
Jag vann i Minigolf, lärde mig simma med puffar, spelade spel, sprang efter bubblor, åt glass, sov i tält, lekte i bollhav. You name it I did it.
Kul, kul...nu hotar dom med ett nytt äventyr med kanot. Jag tror inte man får plats med TV där heller. HUR TÄNKER DOM?






orka....

Glassbilder, jag var mäkta stolt över min gitarrglass

Bubbeltrubbel

Äntligen TV

Jag är en apa


Jag har min egen stil men den var bättre än alla andras

Malmköping klockan 7 på morgonen. Snigeln var roligast

0 kommentarer: